Гарантія на ремонт
|
Дотримуємось
|
Ведемо історію
|
Ваш двигун почав працювати нестабільно, почав видавати непритаманні звуки: стукати, троїти, підтікати - вам необхідно провести діагностику двигуна внутрішнього згорання (ДВЗ, ДВС). Зверніться до нашого СТО, і наші спеціалісти дізнаються в чому причини неправильної роботи мотору, швидко та якісно зроблять ремонт двигуна у разі потреби. Ми виявимо усі недоліки, зробимо підбір автодеталей (оригінальні, ліцензійні аналоги) і замінимо їх. Наш автосервіс має колосальний досвід у поточному та капітальному ремонті двигунів, а менеджери нашого магазину-складу у Києві швидко допоможуть зробити підбір деталей для бензинового чи дизельного двигуна. На нашому СТО працюють висококваліфіковані та досвідчені спеціалісти, які за допомогою різноманітного професійного обладнання виявлять всі негаразди і якісно зроблять заміну усіх необхідних деталей. На виконані роботи ми надаємо гарантію, її умови та термін залежать від виконаних робіт та якості замінених деталей (на вибір клієнта - оригінал/ ліцензійний аналог).
Вартість ремонту двигуна залежать від типу мотору, вартості розточних робіт, об’єму виконаних робіт тощо. Також вартість комплектуючих деталей впливає на загальну вартість. Більш детально вас проконсультують наші менеджери - телефонуйте до нас на СТО або заповніть форму зворотнього зв’язку, ми вас перенаберемо і будемо раді допомогти щодо будь-яких запитань.
Сучасний автомобільний двигун внутрішнього згорання складається з великої кількості деталей. Основні з них ми спрощенно опишемо далі.
Блок циліндрів – основна (найбільша) корпусна частина двигуна. В ньому встановлені колінчастий вал (колінвал), поршні з шатунами. Також тут розроблена система змащення та інше. Ця деталь з часом зношується, втім її не змінюють. Ремонтують за допомогою так званої розточки (збільшення діаметру циліндрів) або встановленням нових гільз.
Поршень – деталь, на яку тиснуть гази після згорання паливної суміші, що врешті змушує деталь рухатись. Поршень через шатун тисне на плече колінчастого валу, таким чином надаючи йому обертання. З часом поршень не має зношуватись, втім дуже часто змінюється. Це пов’язано або зі зміною (збільшенням) діаметру циліндра ремонтируемого , який перебуває у ремонті, або з ламанням самого поршня: задири на спідниці (юбці), деформація днища, пошкодження перегородок між кільцями та інше. Окрім стандартних, мають ремонтні розміри (збільшеного діаметру).
Поршневі кільця - це ущільнюючий елемент пари циліндр-поршень. Встановлюються в поршень, в спеціальні канавки для кілець. Забезпечують більшу герметичність камери згорання. З часом зношується. Можуть стертися зовсім, втратити свої пружні властивості, інколи лопаються. Окрім стандартних мають ремонтні розміри, які відповідають ремонтному розміру поршня.
Колінчатий вал (колінвал) - деталь, до якої кріпляться шатуни з поршнями, через які отримує енергію отриману від спалювання запальної суміші і перетворює її в обертаючий момент. Колінвал з часом зношується, ремонтується за допомогою проточки - зменшення діаметрів шийок, з наступним використанням вкладишів збільшеної товщини. Має бути змінений при значному зношенні або пошкодженнях, що змінюють геометрію деталі.
Шатун – деталь, яка з’єднує поршень з колінвалом. З часом зношується зі сторони кріплення до поршня, ремонтується за допомогою заміни втулки під поршневий палець. Ламається внаслідок надмірного зношення шатунних шийок колінвала, приймаючи на себе удари, які виникли через утворений зазор(двигун «стукає»).
Головка блоку циліндрів (ГБЦ) – корпусна частина двигуна, де знаходиться газорозподільна система. Містить в собі один або кілька розподільчих валів (распредвалов), впускні та випускні клапани, їхні штовхачі, пружини, сальники і направляючі. Деталь не дуже зношується з часом, втім зазнає сильних термічних та механічних впливів, що інколи призводить до її пошкодження.
Клапан впускний - деталь, яка дозволяє паливно-повітряній суміші потрапити до камери згорання. Деталь з часом зношується, а через порушення механізму газорозподілу можливі механічні чи термічні пошкодження.
Клапан випускний - деталь, яка дозволяє відведення із камери залишків від згорання суміші. Деталь з часом зношується. Найбільше страждає від термічних пошкоджень.
Направляюча клапана - втулка, впресована в головку, вготовляється з матеріалу, який попереджає зношення клапана і забезпечує відвід тепла від клапану. В направляючу вставляється стержень клапана. Призначена для позиціонування та центрування клапанів. З часом зношується, при ремонті головки рекомендуємо замінювати також.
Вкладиши - елементи підшипника ковзання. Корінні вкладиши кріплять колінвал до блоку. Шатунні вкладиши - кріплять шатун до колінвалу. Також існують вкладиши розподільчого валу. Деталь з часом зношується, у більшості випадків замінюється при розбиранні блоку. Окрім стандартних мають ремонтні розміри, де збільшена товщина деталі. Ремонтні вкладиши використовуються після шліфування (проточки) шийок колінвала.
Розподільчий вал (распредвал) використовується для керування клапанами газорозподілу, а саме для їх своєчасного відкриття та закриття. Існують як загальні для впускних та випускних клапанів (зазвичай в двигунах з двома клапанами на одну камеру згорання), так і окремі для впускних та випускних клапанів (частіше в двигунах із чотирма чи більше клапанів в одній камері згорання). Деталь з часом зношується, втім порівняно не часто змінюється.
Гільза блока циліндрів - це циліндрична вставка блоку, яка по суті є направляючою для поршня. В більшості автомобільних двигунів стінки гільзи контактують з охолоджуючою рідиною - так звані мокрі гільзи. Деталь з часом зношується, ремонтується за допомогою розточки на більший діаметр - розточка блоку це і є збільшення внутрішнього діаметру гільз. У разі значного зношення має бути змінена - так звана гільзова блоку. Існують двигуни, в яки виробник не передбачає розточку, в таких випадках під час ремонту міняють гільзи і поршні на нові (стандартні) - заміна циліндро-поршневої групи. Існують двигуни, в яких заміна гільз неможлива через технічні особливості блоку, сплаву тощо.
Комплект прокладок - набір ущільнювачів двигуна. Завжди необхідний при збиранні двигуна, так як більшість прокладок не можуть бути встановлені знову, а якщо і стають, то дуже втрачають ефективність.
Все перераховане (і не лише) ви можете придбати в нашому магазині-складі в Києві, звернувшись до наших менеджерів.
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Обслуговування авто:
СТО и автомагазин CARDON e Києві на Подолі (правий берег) CARDON.COM.UA © 2008 - 2024 |